Triacc(breadcrumbs are unavailable)
  • Stage Fiscaal Recht

Voor onze vestiging Stadskanaal of Hoogezand zijn wij op zoek naar een stagiair Fiscaal Recht die ons Fiscale Team gaat ondersteunen.

Ben jij ambitieus, energiek en enthousiast over belastingen? Ben je daarnaast resultaatgericht, proactief en durf je verantwoordelijkheid te nemen? Dan ben jij bij ons aan het juiste adres voor een stage fiscaal recht! Wij zoeken een stagiair voor de vestiging Hoogezand of Stadskanaal.

Wie zijn wij : Trippel aaa en triacc is een advies- en administratiekantoor, met stevige wortels in de agrarische sector en bouwend aan een bredere MKB tak. Op het moment werken er ongeveer 40 mensen voor trippel aaa en triacc en we zijn een groeiende organisatie. Onze kantoren staan in Emmen, Hoogezand, Meppel en Stadskanaal. Trippel aaa en triacc zijn NOAB  (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen) gecertificeerd en staan voor kwaliteit, vakmanschap en actueel advies en kennis door onze ervaren adviseurs en administrateurs.

Werkzaamheden: Als stagiair Fiscaal Recht ga je je onder andere bezighouden met het voorbereiden van aangiften inkomstenbelasting en eventueel vennootschapsbelasting en erf- en schenkbelasting.  Je haalt veel plezier uit het meedenken over oplossingen voor fiscale vraagstukken en de voorbereiding van fiscale adviezen en overeenkomsten.

Wat bieden wij jou: Een informele werksfeer met volop ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Ook krijg je diverse verantwoordelijkheden en daarnaast gemotiveerde collega’s in een resultaatgericht team.

Wat bied jij ons:

  • Je hebt kennis van fiscaal recht (vanuit je opleiding).
  • Je bent communicatief vaardig, zowel in woord als in geschrift;
  • Je bent initiatiefrijk;
  • Je bent analytisch, kritisch en accuraat;
  • Je hebt enige kennis van ICT.

Meer informatie of solliciteren: Voor meer informatie over de stage kun je telefonisch contact opnemen met Marijke Bergsma (Adviseur P&O) te bereiken via 0599 – 696 490 of per e-mail: po@trippelaaa.nl

Direct solliciteren? Stuur dan jouw brief met cv naar: po@trippelaaa.nl t.a.v. Marijke Bergsma of naar:

trippel aaa/ triacc
Tinnegieter 9 B
9502 EX Stadskanaal

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.



Zelfstandig assistent accountant met gevoel voor automatisering


Een vacature met twee facetten en waar de uitdagingen ontelbaar zijn! Dat is deze vacature van zelfstandig assistent accountant met gevoel voor automatisering voor onze vestiging in Stadskanaal. Je werkt vanuit een team dat verschillende MKB ondernemingen bedient en daarnaast draag je bij aan verdere automatisering. De uitdagingen variëren volop.
Ben jij bevlogen, actief en resultaatgericht, dan word jij onze nieuwe collega!

Wie zijn wij:

triacc is een advies- en administratiekantoor die volop in ontwikkeling is. Onze MKB tak groeit gestaag, waardoor we nieuwe, enthousiaste collega’s zoeken.

 

Werkzaamheden:
Wat ga je doen? Deze vacature daagt je uit om de ultieme mix van samenstelwerkzaamheden, adviesopdrachten en klantcontact met professie en enthousiasme uit te voeren. Je denkt mee met de klant, maar ook met je collega’s. Jij ziet en bent van mening dat automatisering ontzettend belangrijk is voor de toekomst en wil zowel intern als extern (= de klant) helpen om stappen te zetten op dit gebied.

Je stelt complexe jaarrekeningen samen en stelt periodecijfers op. Je verricht administratieve werkzaamheden bij de klant en wordt hun aanspreekpunt voor administratieve (advies)vragen. Je doet dit d.m.v. het opstellen van analyses waarin je hoofd- en bijzaken van elkaar scheidt. Je werkt accuraat en gestructureerd en uiteraard ga je voor kwaliteit.

 

Wat bieden wij jou:

Een informele werksfeer en een inspirerende werkomgeving. Daarnaast krijg je volop ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.

Wat bied jij ons:

-je hebt een afgeronde opleiding HEAO, accountancy of bedrijfseconomie, danwel Fiscale Economie;
-je hebt minimaal 4-8 jaar relevante werkervaring;
-je bent kritisch en punctueel;
-je bent analytisch ingesteld en bent doelgericht;
-je kunt goed communiceren en bent een teamspeler;
-je hebt gevoel voor verkoopkansen;
-je hebt kennis van diverse boekhoudpakketten;
-Je hebt tot slot affiniteit met ICT

Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie aangaande bovenstaande vacature kun je uiteraard contact met ons opnemen (0599 – 696 490 met. Elly Knevelman). Of per e-mail: po@triacc.nl
Wij horen graag van jou!

Direct solliciteren? Stuur dan jouw brief met cv naar:

po@triacc.nl

Of per post naar: 

triacc
Tinnegieter 9b
9502 EX Stadskanaal

Zelfstandig assistent accountant met gevoel voor automatisering


Een vacature met twee facetten en waar de uitdagingen ontelbaar zijn! Dat is deze vacature van zelfstandig assistent accountant met gevoel voor automatisering voor onze vestiging in Stadskanaal. Je werkt vanuit een team dat verschillende MKB ondernemingen bedient en daarnaast draag je bij aan verdere automatisering. De uitdagingen variëren volop.
Ben jij bevlogen, actief en resultaatgericht, dan word jij onze nieuwe collega!

Wie zijn wij:

triacc is een advies- en administratiekantoor die volop in ontwikkeling is. Onze MKB tak groeit gestaag, waardoor we nieuwe, enthousiaste collega’s zoeken.

 

Werkzaamheden:
Wat ga je doen? Deze vacature daagt je uit om de ultieme mix van samenstelwerkzaamheden, adviesopdrachten en klantcontact met professie en enthousiasme uit te voeren. Je denkt mee met de klant, maar ook met je collega’s. Jij ziet en bent van mening dat automatisering ontzettend belangrijk is voor de toekomst en wil zowel intern als extern (= de klant) helpen om stappen te zetten op dit gebied.

Je stelt complexe jaarrekeningen samen en stelt periodecijfers op. Je verricht administratieve werkzaamheden bij de klant en wordt hun aanspreekpunt voor administratieve (advies)vragen. Je doet dit d.m.v. het opstellen van analyses waarin je hoofd- en bijzaken van elkaar scheidt. Je werkt accuraat en gestructureerd en uiteraard ga je voor kwaliteit.

 

Wat bieden wij jou:

Een informele werksfeer en een inspirerende werkomgeving. Daarnaast krijg je volop ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.

Wat bied jij ons:

-je hebt een afgeronde opleiding HEAO, accountancy of bedrijfseconomie, danwel Fiscale Economie;
-je hebt minimaal 4-8 jaar relevante werkervaring;
-je bent kritisch en punctueel;
-je bent analytisch ingesteld en bent doelgericht;
-je kunt goed communiceren en bent een teamspeler;
-je hebt gevoel voor verkoopkansen;
-je hebt kennis van diverse boekhoudpakketten;
-Je hebt tot slot affiniteit met ICT

Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie aangaande bovenstaande vacature kun je uiteraard contact met ons opnemen (0599 – 696 490 met. Elly Knevelman). Of per e-mail: info@triacc.nl
Wij horen graag van jou!

Direct solliciteren? Stuur dan jouw brief met cv naar:

triacc
Tinnegieter 9b
9502 EX Stadskanaal
Of per e-mail:
info@triacc.nl

 

 

Assistent accountant met enige werkervaring

Ben jij een kei in cijfers en ga jij voor kwaliteit? Ben je daarnaast resultaatgericht, pro actief en durf je verantwoordelijkheid te nemen? Heb je daarnaast ook nog affiniteit met automatisering?
Dan ben jij bij ons aan het juiste adres! Dan is dit dé baan voor jou op onze vestiging in Stadskanaal of Hoogezand

Wie zijn wij:

triacc is een advies- en administratiekantoor die volop in ontwikkeling is. Onze MKB tak groeit gestaag, waardoor we nieuwe, enthousiaste collega’s zoeken.

Werkzaamheden:

Als beginnende assistent accountant verzorg je administraties van diverse klanten, beantwoord je vragen van klanten en bestaan je werkzaamheden uit het inboeken en cijfermatig verwerken van administraties en het samenstellen van kwartaalrapportages en jaarrekeningen. Dit kan ook op locatie, ofwel bij de klant zijn.
Daarnaast verzorg je de fiscale aangiften inkomstenbelasting/omzetbelasting.
Omdat automatisering belangrijk is voor de nabije toekomst en wij hier graag op in willen spelen m.b.t. de dienstverlening voor onze klanten, is het een pré als jij jou zelf op het gebied van automatisering wil door ontwikkelen.

Wat bieden wij jou:

Een informele werksfeer met volop ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Ook krijg je diverse verantwoordelijkheden en daarnaast gemotiveerde collega’s in een resultaatgericht team.
Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden.

Wat bied jij ons:

-bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding of een afgeronde MBO+ opleiding richting BE/BA of accountancy;
-aantoonbare 1-2 jaar werkervaring op een accountants- of administratiekantoor;
-inspirerend, faciliterend en dienstverlenend;
-initiatiefrijk;
-analytisch, kritisch, accuraat en communicatief vaardig;
-je hebt tot slot kennis van ICT.

Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie aangaande bovenstaande vacature kun je uiteraard contact met ons opnemen (0599 – 696 490 met. Elly Knevelman). Of per e-mail: po@triacc.nl  Wij horen graag van jou!

Direct solliciteren? Stuur dan jouw brief met cv naar:

po@triacc.nl

Of per post naar: 

triacc
Tinnegieter 9b
9502 EX Stadskanaal

Junior Fiscalist

Ben jij een ambitieus, energiek en enthousiast over belastingen? Ben je daarnaast resultaatgericht, pro actief en durf je verantwoordelijkheid te nemen? Dan ben jij bij ons aan het juiste adres! Dan is dit dé baan voor jou op een van onze vestiging in Emmen, Hoogezand, Meppel of Stadskanaal.

Wie zijn wij:

triacc is een van de grotere (agrarische) advies- en administratiekantoren in Noord Nederland en is volop in ontwikkeling. Onze agrarische en MKB tak groeit, waardoor we nieuwe, enthousiaste collega’s zoeken.

Werkzaamheden:

Als ondernemende junior belastingadviseur ga je je bezig houden met het zelfstandig beoordelen en reviewen van (complexe) aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en erf- en schenkbelasting. Je haalt veel plezier uit het meedenken over oplossingen voor fiscale vraagstukken, de voorbereiding van fiscale adviezen en overeenkomsten, en het opstellen van bezwaarschriften.  Omdat automatisering belangrijk is voor de nabije toekomst en wij hier graag op in willen spelen m.b.t. de dienstverlening voor onze klanten, is het een pré als jij jou zelf op het gebied van automatisering wil door ontwikkelen.

Wat bieden wij jou:

Een informele werksfeer met volop ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Ook krijg je diverse verantwoordelijkheden en daarnaast gemotiveerde collega’s in een resultaatgericht team.
Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden.

Wat bied jij ons:

– Een afgeronde HBO / WO opleiding Fiscaal Recht en/of Economie of je bevindt je in de afrondende fase van deze studie
– Communicatief vaardig, zowel in woord als in geschrift;
– Klantgericht;
– Initiatiefrijk;
– Analytisch, kritisch en accuraat;
– Je hebt tot slot kennis van ICT.

Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie aangaande bovenstaande vacature kun je uiteraard contact met ons opnemen (0599 – 696 490 met. Elly Knevelman). Of per e-mail: po@triacc.nl Wij horen graag van jou!

Direct solliciteren? Stuur dan jouw brief met cv naar:

po@triacc.nl

Of per post naar: 

triacc
Tinnegieter 9b
9502 EX Stadskanaal

Assistent accountant met enige werkervaring

Ben jij een kei in cijfers en ga jij voor kwaliteit? Ben je daarnaast resultaatgericht, pro actief en durf je verantwoordelijkheid te nemen? Heb je daarnaast ook nog affiniteit met automatisering? Dan ben jij bij ons aan het juiste adres! Dan is dit dé baan voor jou op een van onze vestigingen.

 Werkzaamheden:
Als beginnende assistent accountant verzorg je administraties van diverse klanten, beantwoord je vragen van klanten en bestaan je werkzaamheden uit het inboeken en cijfermatig verwerken van administraties en het samenstellen van jaarrekeningen. Dit kan ook op locatie, ofwel bij de klant zijn. Daarnaast verzorg je de fiscale aangifte omzetbelasting. Omdat automatisering belangrijk is voor de nabije toekomst en wij hier graag op in willen spelen m.b.t. de dienstverlening voor onze klanten, is het een pré als jij jou zelf op het gebied van automatisering door wil ontwikkelen.

Wat bieden wij jou:
Een informele werksfeer met volop ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Ook krijg je diverse verantwoordelijkheden en daarnaast gemotiveerde collega’s in een resultaatgericht team. Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden.

Wat bied jij ons:
– een afgeronde MBO+ opleiding richting BE/BA of accountancy;
– 1-2 jaar werkervaring;
– inspirerend, faciliterend en dienstverlenend;
– initiatiefrijk;
– analytisch, kritisch, accuraat en communicatief vaardig;
– je hebt tot slot kennis van ICT.

Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie aangaande bovenstaande vacature kun je uiteraard contact met ons opnemen, via telefoonnummer 0599 – 696 490. Vraag dan naar mevrouw Elly Knevelman. Of per e-mail: info@trippelaaa.nl

Wij horen graag van jou!

Direct solliciteren? Stuur dan jouw motivatiebrief met cv naar:

trippel aaa / triacc
Tinnegieter 9b
9502 EX  STADSKANAAL
Of per e-mail: info@trippelaaa.nl

Zelfstandig assistent accountant met meer dan gemiddelde affiniteit met IT-toepassingen en automatiseringskennis

Een vacature met twee facetten en waar de uitdagingen ontelbaar zijn! Dat is deze vacature van zelfstandig assistent accountant met gevoel voor automatisering voor onze vestiging in Emmen. Je werkt vanuit een team dat verschillende MKB ondernemingen bedient en daarnaast draag je bij aan verdere automatisering. De uitdagingen variëren volop. 
Ben jij bevlogen, actief en resultaatgericht, dan word jij onze nieuwe collega!

Werkzaamheden:
Wat ga je doen? Deze vacature daagt je uit om: de ultieme mix van samenstelwerkzaamheden, adviesopdrachten en klantcontact met professie en enthousiasme uit te voeren. Onze klanten bieden wij aan, dat real-time inzicht in de resultaten van de onderneming, van groot belang is om je organisatie te kunnen aansturen. Daarbij ben jij in staat om deze periodieke informatie met jouw kennis van IT toepassingen te realiseren. Je bent daarbij een hulp voor de klant, maar ook intern kun jij vraagstukken aan. Jij ziet en bent van mening dat automatisering ontzettend belangrijk is voor de toekomst en wil zowel intern als extern (= de klant) helpen om stappen te zetten op dit gebied. Je stelt jaarrekeningen en periodecijfers op. Je verricht administratieve werkzaamheden bij de klant en wordt hun aanspreekpunt voor administratieve (advies)vragen. Je doet dit d.m.v. het opstellen van analyses waarin je hoofd- en bijzaken van elkaar scheidt. Daarnaast verzorg je de fiscale aangiften  inkomstenbelasting/ omzetbelasting en vennootschapsbelasting. Je werkt accuraat en gestructureerd en uiteraard ga je voor kwaliteit.

Wat bieden wij jou:
Een informele werksfeer en een inspirerende werkomgeving. Daarnaast krijg je volop ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.

Wat bied jij ons:
– je hebt een afgeronde opleiding HEAO, accountancy of bedrijfseconomie,      danwel Fiscale Economie;
– je hebt minimaal 2-5 jaar relevante werkervaring;
– je bent kritisch en punctueel;
– je bent analytisch ingesteld en bent doelgericht;
– je kunt goed communiceren en bent een teamplayer;
– je hebt gevoel voor verkoopkansen;
– je hebt kennis van diverse boekhoudpakketten;
– je hebt uitgebreide kennis van excel;
– je hebt tot slot affiniteit met ICT.

Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie aangaande bovenstaande vacature kun je uiteraard contact met ons opnemen (0599 – 696 490 met. Elly Knevelman). Of per e-mail: po@triacc.nl Wij horen graag van jou!

Direct solliciteren? Stuur dan jouw brief met cv naar:

po@triacc.nl

Of per post naar: 

triacc
Tinnegieter 9b
9502 EX Stadskanaal

VKD